Kurs – Forbruker- og kundeatferd

Forbruker- og kundeatferd

Dette er et kurs for de som ønsker å forstå hvordan forbrukere og kunder tenker i forhold til valg av varer og tjenester.

Deltakerne lærer om forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester. Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke. Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp. Denne kunnskapen er viktig for å tilpasse butikken/bedriften slik at dette harmoniserer med kundenes atferd og vurderinger.

Innhold:

  • Kunnskap om forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester
  • Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke
  • Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp
  • Motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål og persepsjon

Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må selv kjøpe lærebok. 

Start: Kursene kan påbegynnes fortløpende.

Kursansvarlig: Gokstad Akademiet
Format: Nettkurs
Kursstart: Fortløpende
Pris:  kr. 3 500

Rull til toppen