Kurs – Key Account Management

Key Account Management

Kurset henvender seg til de som jobber med å bygge og vedlikeholde kunderelasjoner.

Deltakerne lærer hvordan de kan arbeide med dialog- og relasjonsmarkedsføring, lojalitetsbygging og kundeoppfølgingssystemer til effektiv bruk av salgsverktøy. De får kunnskap om ulike salgsverktøy og Key Account Management (kundeledelse), gjennom informasjonsinnhenting om den digitale utviklingen, trender, psykologi og metoder.

Innhold:

  • Utvikling av kunden, posisjonering – bygge relasjoner
  • Videre utvikling av kunden – kundeteam
  • Bruk av CRM systemer
  • Systematikk, planlegging og prosesser

Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må selv kjøpe lærebok. 

Start: Kursene kan påbegynnes fortløpende.

Kursansvarlig: Gokstad Akademiet
Format: Nettkurs
Kursstart: Fortløpende
Pris:  kr. 3 500

Rull til toppen