Salg og markedsføring
Dette er et kurs for de som ønsker å forstå hvordan forbrukere og kunder tenker i forhold til valg av varer og tjenester.
Deltakerne lærer om forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester. Hvorfor har noen produkter appell i markedet og andre ikke. Forbrukernes kjøpsatferd sier oss hva som ligger bak et kjøp. Denne kunnskapen er viktig for å tilpasse butikken/bedriften slik at dette harmoniserer med kundenes atferd og vurderinger.
Innhold:
- Kunnskap om salg – behovsanalyser – salgsmodeller
- Produkt/løsning/innsikt
- Salg og markedsføring i digitale flater
- Salgsteknikker og metoder
- Salg og markedsføring i en helhetlig sammenheng
Kurset har 3 innleveringer, og deltakerne må selv kjøpe lærebok.
Start: Kursene kan påbegynnes fortløpende.
Kursansvarlig: Gokstad Akademiet
Format: Nettkurs
Kursstart: Fortløpende
Pris: kr. 3 500